6 iulie 2012

Tegole decorate

Urmatoarele doua tegole, pentru acelasi concurs:



6 comentarii:

  1. sunt extrem de frumoase!!! imi plac foarte mult!!:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. servetelele folosite au modele frumoase, de asta au iesit tegolele asa; si eu sunt multumita de rezultat! Te salut cu drag, Rux!

      Ștergere
  2. Draga mea, esti din ce in ce mai inspirata, tegolele sunt pur si simplu adorabile :)
    Felicitari si iti uram inca o data mult succes!

    PS: Mai vrem, mai vrem :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cuvintele tale ma onoreaza, draga maestra a tegolelor! Multumesc!
      PS: vine, vine...

      Ștergere
  3. Hi! Foarte dragute tegolele! Ma numesc Miruna si ador foarte mult blogul tau! As dori sa facem schimb de link-uri daca esti de acord, bineinteles! Blogul meu este jurnalulmagic.blogspot.com ; eu oricum te voi adauga in blogroll-ul meu!si inca ceva...esti draguta sa te inscrii la persoane intersate? mersi mult, anticipat!pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-am adaugat blogul, iar la persoane interesate eram inscrisa mai de mult... Cu placere!

      Ștergere